Intohimoni papereita ja kauniita painotuotteita kohtaan alkoi 14 vuotta sitten, kun työskentelin ensin Antaliksen paperikonsulttien ja sitten erään hienopaperin valmistajan kanssa. Minulla on ollut monta tilaisuutta osallistua paino- ja pakkausprojekteihin liittyviin kumppanuuksiin luovien painotalojen ja tunnettujen suunnittelustudioiden kanssa eri puolilla maailmaa. Ne ovat innoittaneet minua osallistumaan tähän Antalis Creative Power -blogiin.
Tämä on loistava paikka jakaa verkostoni intohimoa, luovuutta, standardeja ja tietotaitoa sekä omaa kokemustani. Paperiasiantuntijoiden ympäröimänä löydämme inspiroivia tarinoita, ideoita ja luovia trendejä. Tässä blogissa esitellään kauniita painoprojekteja eri puolilta maailmaa hienoimmille Antaliksen valikoimaan kuuluville papereille painettuina. Saat myös vinkkejä ja tietoa tuotteista ja tapahtumista.
Tärkeintä on, että tämä blogi on sinua varten, joten jaa rohkeasti projektisi ja sisältöideasi kanssamme! Katso yhteystiedot alla olevasta linkistä.
Osallistu uuteen Antalis Creative Power Awards -painotyökilpailuun 1.3.-31.5.2022 välisenä aikana, niin voit hyötyä laajasta näkyvyydestä ja useista palkinnoista. Kilpailuun voit osallistua tietyille Antaliksen papereille ja kartongeille painetuilla töillä, jotka ovat valmistuneet 1.1.2021 - 31.5.2022 välisenä aikana.
Häät ovat yksi elämämme tärkeimmistä tilaisuuksista. Näin ollen myös hääkutsuihin halutaan panostaa ja siten ilahduttaa onnekkaita kutsuttavia. Nykyään pariskunnat voivat tehdä kutsuistaan niin persoonallisia kuin haluavat ja miljoonia hääkutsuja toimitetaan postilaatikoihin ympäri maailmaa vuosittain.
Markprintin asiakaslehti osoitti, kuinka Olin Design Regular Nordic White -paperi tuottaa erinomaisen painojäljen soveltuen hienosti myös erilaisiin jälkikäsittelyihin. Lopputulos oli häikäisevä!
Vuonna 1926 psykologi Graham Wallas tuli tunnetuksi jakamalla luovan prosessin neljään perusvaiheeseen: valmistelu, haudonta, valaistuminen ja varmistus. Nämä vaiheet ovat identtisiä niiden vaiheiden kanssa, jotka jokainen muotoilun opiskelija oppii koulussa, ja sen, mitä useimmat suunnittelijat ja viestintätoimistot käyvät läpi kohdatessaan uuden haasteen. Mutta kuinka ne tarkalleen ottaen toimivat?
Viimeistään joulukauden lähestyessä yritykset ympäri maailmaa haluavat lähettää asiakkailleen kortteja, joka muistamisen lisäksi heijastavat lähettäjän identiteettiä mieleenpainuvalla tavalla. Niin tänäkin vuonna.
Muotitrendinä Mix & Match on ollut olemassa jo vuosikymmenten ajan. Instagramin muotibloggaajien nousun ja ainutlaatuisten tyylien etsinnän myötä Mix & Matchista on kuitenkin tullut niin tärkeää, että se on tunkeutunut viime vuosina muotinäytöksiin saakka. Sosiaalisen median käytön suosima trendi on levinnyt sisustukseen, jossa Ikean mattoja käytetään skandinaavisten vintage-huonekalujen rinnalla. Mix & Match on iloinen kokeilupeli, joka soveltuu kaikkeen imagoon liittyvään, olipa kyseessä sitten henkilö tai brändi - eikä graafinen suunnittelu ole poikkeus.