Pääkirjoitus | Jérôme Noyelle

Asiantuntijamme, jolla on intohimo designpapereita ja painotyöprojekteja kohtaan

Intohimoni papereita ja kauniita painotyöprojekteja kohtaan alkoi 14 vuotta sitten, kun työskentelin Antaliksen paperikonsulttien ja sittemmin hienopaperivalmistajan kanssa. Monet mahdollisuudet tehdä yhteistyötä paino- ja pakkausprojektien tiimoilta tunnettujen luovien painotalojen ja suunnittelustudioiden kanssa innoittivat minua pitämään tätä Antalis Creative Power -blogia.

Tämä on loistava paikka jakaa intohimoa, luovuutta, voimaa ja osaamista verkostostani ja omasta kokemuksestani. Käsittelemme paperiasiantuntijoiden ympäröimänä, luovia ideoita ja trendejä. Blogissa esittelemme kauniista painotöistä, jotka on tehty Antaliksen papereille ympäri maailmaa. Blogi tarjoaa myös ja tietoa ja

Mikä tärkeintä, jaa projektisi ja sisältöideoitasi meidän kanssamme! Katso alla oleva yhteystietolinkki.

Yhteystiedot | Jérome Noyelle
Jerome Noyelle, asiantuntijamme

share-03.jpg

contact-us.jpg

Mix & Match - Uusi tapa värien valintaan

Arjowiggins on lanseerannut uuden työkalun värien yhteensovittamiseksi. Sen tarkoituksena on tehdä suunnittelijoille ja brändeille helpoksi Keaykolour- ja Curious Metallics -designpaperivalikoiman tuotteiden yhdistelemisen keskenään.

 

Lue artikkeli

FI_inspiration_dieterrams.jpg

Luovuustiede

Vuonna 1926 psykologi Graham Wallas tuli tunnetuksi jakamalla luovan prosessin neljään perusvaiheeseen: valmistelu, haudonta, valaistuminen ja varmistus. Nämä vaiheet ovat identtisiä niiden vaiheiden kanssa, jotka jokainen muotoilun opiskelija oppii koulussa, ja sen, mitä useimmat suunnittelijat ja viestintätoimistot käyvät läpi kohdatessaan uuden haasteen. Mutta kuinka ne tarkalleen ottaen toimivat? 

FI_realisation_greeting_card.jpg

Kaikki, mitä olet halunnut tietää korteista ja niiden alkuperästä

Viimeistään joulukauden lähestyessä yritykset ympäri maailmaa haluavat lähettää asiakkailleen kortteja, joka muistamisen lisäksi heijastavat lähettäjän identiteettiä mieleenpainuvalla tavalla. Niin tänäkin vuonna.

FI_products_tips_MixMatch-2.jpg

Mix & Match - hauska työkalu graafiseen suunnitteluun

Muotitrendinä Mix & Match on ollut olemassa jo vuosikymmenten ajan. Instagramin muotibloggaajien nousun ja ainutlaatuisten tyylien etsinnän myötä Mix & Matchista on kuitenkin tullut niin tärkeää, että se on tunkeutunut viime vuosina muotinäytöksiin saakka. Sosiaalisen median käytön suosima trendi on levinnyt sisustukseen, jossa Ikean mattoja käytetään skandinaavisten vintage-huonekalujen rinnalla. Mix & Match on iloinen kokeilupeli, joka soveltuu kaikkeen imagoon liittyvään, olipa kyseessä sitten henkilö tai brändi - eikä graafinen suunnittelu ole poikkeus.

FI_inspiration_dieterrams.jpg

Luovuustiede

Vuonna 1926 psykologi Graham Wallas tuli tunnetuksi jakamalla luovan prosessin neljään perusvaiheeseen: valmistelu, haudonta, valaistuminen ja varmistus. Nämä vaiheet ovat identtisiä niiden vaiheiden kanssa, jotka jokainen muotoilun opiskelija oppii koulussa, ja sen, mitä useimmat suunnittelijat ja viestintätoimistot käyvät läpi kohdatessaan uuden haasteen. Mutta kuinka ne tarkalleen ottaen toimivat? 

FI_realisation_greeting_card.jpg

Kaikki, mitä olet halunnut tietää korteista ja niiden alkuperästä

Viimeistään joulukauden lähestyessä yritykset ympäri maailmaa haluavat lähettää asiakkailleen kortteja, joka muistamisen lisäksi heijastavat lähettäjän identiteettiä mieleenpainuvalla tavalla. Niin tänäkin vuonna.

FI_products_tips_MixMatch-2.jpg

Mix & Match - hauska työkalu graafiseen suunnitteluun

Muotitrendinä Mix & Match on ollut olemassa jo vuosikymmenten ajan. Instagramin muotibloggaajien nousun ja ainutlaatuisten tyylien etsinnän myötä Mix & Matchista on kuitenkin tullut niin tärkeää, että se on tunkeutunut viime vuosina muotinäytöksiin saakka. Sosiaalisen median käytön suosima trendi on levinnyt sisustukseen, jossa Ikean mattoja käytetään skandinaavisten vintage-huonekalujen rinnalla. Mix & Match on iloinen kokeilupeli, joka soveltuu kaikkeen imagoon liittyvään, olipa kyseessä sitten henkilö tai brändi - eikä graafinen suunnittelu ole poikkeus.

JAA SOMESSA #ANTALISCREATIVEPOWER

footer.jpg
Tutustu

paperivalikoimaamme

eShop