Käytät päivittäin osaamistasi ja ideointiasi papereiden parissa: herätät tunteita, luot mielitekoja, lisäät tietoisuutta tai autat lisäämään myyntiä. Nyt on meidän vuoromme kunnioittaa sinua, luovaa ajatteluasi ja työtäsi.
Antalis lanseeraa yhteistyössä The Brand Identity:n kanssa Antalis Creative Power Awards –painotyökilpailun, jonka. 8 eri kategoriassa painotyösi arvioi asiantuntijaraati. Sinulla on mahdollisuus saada alan tunnustusta ja lisäksi hyötyä laajasta medianäkyvyydestä - mukaan lukien artikkelit ja haastattelut The Brand Identitylle.
Olet sitten graafinen suunnittelija, viestintätoimisto, painaja tai brändinhaltija, toivomme saavamme kilpailuun mukaan hienoimmat projektisi, jotka olet toteuttanut 1.1.2021 - 31.5.2022 välisenä aikana.
Onnea kisaan!
Osallistu uuteen Antalis Creative Power Awards -painotyökilpailuun 1.3.-31.5.2022 välisenä aikana, niin voit hyötyä laajasta näkyvyydestä ja useista palkinnoista. Kilpailuun voit osallistua tietyille Antaliksen papereille ja kartongeille painetuilla töillä, jotka ovat valmistuneet 1.1.2021 - 31.5.2022 välisenä aikana.
Häät ovat yksi elämämme tärkeimmistä tilaisuuksista. Näin ollen myös hääkutsuihin halutaan panostaa ja siten ilahduttaa onnekkaita kutsuttavia. Nykyään pariskunnat voivat tehdä kutsuistaan niin persoonallisia kuin haluavat ja miljoonia hääkutsuja toimitetaan postilaatikoihin ympäri maailmaa vuosittain.
Markprintin asiakaslehti osoitti, kuinka Olin Design Regular Nordic White -paperi tuottaa erinomaisen painojäljen soveltuen hienosti myös erilaisiin jälkikäsittelyihin. Lopputulos oli häikäisevä!
Vuonna 1926 psykologi Graham Wallas tuli tunnetuksi jakamalla luovan prosessin neljään perusvaiheeseen: valmistelu, haudonta, valaistuminen ja varmistus. Nämä vaiheet ovat identtisiä niiden vaiheiden kanssa, jotka jokainen muotoilun opiskelija oppii koulussa, ja sen, mitä useimmat suunnittelijat ja viestintätoimistot käyvät läpi kohdatessaan uuden haasteen. Mutta kuinka ne tarkalleen ottaen toimivat?
Viimeistään joulukauden lähestyessä yritykset ympäri maailmaa haluavat lähettää asiakkailleen kortteja, joka muistamisen lisäksi heijastavat lähettäjän identiteettiä mieleenpainuvalla tavalla. Niin tänäkin vuonna.
Muotitrendinä Mix & Match on ollut olemassa jo vuosikymmenten ajan. Instagramin muotibloggaajien nousun ja ainutlaatuisten tyylien etsinnän myötä Mix & Matchista on kuitenkin tullut niin tärkeää, että se on tunkeutunut viime vuosina muotinäytöksiin saakka. Sosiaalisen median käytön suosima trendi on levinnyt sisustukseen, jossa Ikean mattoja käytetään skandinaavisten vintage-huonekalujen rinnalla. Mix & Match on iloinen kokeilupeli, joka soveltuu kaikkeen imagoon liittyvään, olipa kyseessä sitten henkilö tai brändi - eikä graafinen suunnittelu ole poikkeus.