Pääkirjoitus | Jérôme Noyelle

Asiantuntijamme, jolla on intohimo designpapereita ja painotyöprojekteja kohtaan

Käytät päivittäin osaamistasi ja ideointiasi papereiden parissa: herätät tunteita, luot mielitekoja, lisäät tietoisuutta tai autat lisäämään myyntiä. Nyt on meidän vuoromme kunnioittaa sinua, luovaa ajatteluasi ja työtäsi.

Antalis lanseeraa yhteistyössä The Brand Identity:n kanssa Antalis Creative Power Awards –painotyökilpailun, jonka. 8 eri kategoriassa painotyösi arvioi asiantuntijaraati. Sinulla on mahdollisuus saada alan tunnustusta ja lisäksi hyötyä laajasta medianäkyvyydestä - mukaan lukien artikkelit ja haastattelut The Brand Identitylle.

Olet sitten graafinen suunnittelija, viestintätoimisto, painaja tai brändinhaltija, toivomme saavamme kilpailuun mukaan hienoimmat projektisi, jotka olet toteuttanut 1.1.2021 - 31.5.2022 välisenä aikana.

Onnea kisaan!

Osallistu kilpailuun
Jerome Noyelle, asiantuntijamme

 

 

Blog Creative Power article banner_FI_inspiration_ACPA_.jpg

Antalis lanseeraa Creative Power Awards -kilpailun

Osallistu uuteen Antalis Creative Power Awards -painotyökilpailuun 1.3.-31.5.2022 välisenä aikana, niin voit hyötyä laajasta näkyvyydestä ja useista palkinnoista. Kilpailuun voit osallistua tietyille Antaliksen papereille ja kartongeille painetuilla töillä, jotka ovat valmistuneet 1.1.2021 - 31.5.2022 välisenä aikana. 

Blog Creative Power_FI_inspiration_wedding_1.jpg

Hääkutsujen traditio - ennen, nyt ja tulevaisuudessa

Häät ovat yksi elämämme tärkeimmistä tilaisuuksista. Näin ollen myös hääkutsuihin halutaan panostaa ja siten ilahduttaa onnekkaita kutsuttavia. Nykyään pariskunnat voivat tehdä kutsuistaan niin persoonallisia kuin haluavat ja miljoonia hääkutsuja toimitetaan postilaatikoihin ympäri maailmaa vuosittain. 

FI_toteutuksia_markprint__.jpg

Häikäisevän hyvä asiakaslehti Markprintille

Markprintin asiakaslehti osoitti, kuinka Olin Design Regular Nordic White -paperi tuottaa erinomaisen painojäljen soveltuen hienosti myös erilaisiin jälkikäsittelyihin. Lopputulos oli häikäisevä!

FI_inspiration_dieterrams.jpg

Luovuustiede

Vuonna 1926 psykologi Graham Wallas tuli tunnetuksi jakamalla luovan prosessin neljään perusvaiheeseen: valmistelu, haudonta, valaistuminen ja varmistus. Nämä vaiheet ovat identtisiä niiden vaiheiden kanssa, jotka jokainen muotoilun opiskelija oppii koulussa, ja sen, mitä useimmat suunnittelijat ja viestintätoimistot käyvät läpi kohdatessaan uuden haasteen. Mutta kuinka ne tarkalleen ottaen toimivat? 

FI_realisation_greeting_card.jpg

Kaikki, mitä olet halunnut tietää korteista ja niiden alkuperästä

Viimeistään joulukauden lähestyessä yritykset ympäri maailmaa haluavat lähettää asiakkailleen kortteja, joka muistamisen lisäksi heijastavat lähettäjän identiteettiä mieleenpainuvalla tavalla. Niin tänäkin vuonna.

FI_products_tips_MixMatch-2.jpg

Mix & Match - hauska työkalu graafiseen suunnitteluun

Muotitrendinä Mix & Match on ollut olemassa jo vuosikymmenten ajan. Instagramin muotibloggaajien nousun ja ainutlaatuisten tyylien etsinnän myötä Mix & Matchista on kuitenkin tullut niin tärkeää, että se on tunkeutunut viime vuosina muotinäytöksiin saakka. Sosiaalisen median käytön suosima trendi on levinnyt sisustukseen, jossa Ikean mattoja käytetään skandinaavisten vintage-huonekalujen rinnalla. Mix & Match on iloinen kokeilupeli, joka soveltuu kaikkeen imagoon liittyvään, olipa kyseessä sitten henkilö tai brändi - eikä graafinen suunnittelu ole poikkeus.

JAA SOMESSA #ANTALISCREATIVEPOWER

footer.jpg
Tutustu

paperivalikoimaamme

eShop