Nykyään brändeille tehokkain tapa olla yhteydessä asiakkaisiin on suoramarkkinointikampanja, jossa integroidaan sähköposti, nettisivut ja painettu/tulostettu viestintä. Painettu viestintä voi lisätä muiden kanavien tehokkuutta.
Paperin rooli on ratkaiseva, koska se yhdistää online- ja offline-maailmat. Suorapostitus voidaan nyt personoida, kohdistaa ja yhdistää - luomalla tehokas suoramarkkinointityökalu. Antalis tarjoaa täyden valikoiman materiaaleja, jotka auttavat suunnittelijoita luomaan innovatiivisia suorapostituksia vahvistaen samalla muita käytettyjä suoramarkkinointikanavia.
Nykyään brändeille tehokkain tapa olla yhteydessä asiakkaisiin on suoramarkkinointikampanja, jossa integroidaan sähköposti, nettisivut ja painettu/tulostettu viestintä. Painettu viestintä voi lisätä muiden kanavien tehokkuutta.
Paperin rooli on ratkaiseva, koska se yhdistää online- ja offline-maailmat. Suorapostitus voidaan nyt personoida, kohdistaa ja yhdistää - luomalla tehokas suoramarkkinointityökalu. Antalis tarjoaa täyden valikoiman materiaaleja, jotka auttavat suunnittelijoita luomaan innovatiivisia suorapostituksia vahvistaen samalla muita käytettyjä suoramarkkinointikanavia.
Tämä on b-to-me-markkinointia: henkilökohtainen brändiin sitoutuminen auttaa olemaan yhteydessä brändin asiakkaisiin ja paperi tekee tästä yhteydestä entistä vahvemman. 63% vastaanottajista muistaa saamansa personoidun painetun markkinointiviestin*.
“Älä puhu lukijoillesi ikään kuin he olisivat kokoontuneet yhteen stadionille. Kun ihmiset lukevat viestisi, he ovat yksin. Teeskentele, että kirjoitat heille kirjeen asiakkaasi puolesta.”
David Ogilvy
Painetun suorapostituksen suunnittelusta riippuen paperin valinta vaikuttaa välittömästi vastaanottajan huomioon. Antaliksen kiiltävä-, silkki- ja mattapintaisilla papereilla elävät värit vangitsevat vastaanottajan sydämen ja mielen. Tutustu Antaliksen päällystettyjen ja päällystämättömien papereiden valikoimaan.
* Source: Balmétrie 2015-2016, GIE Balmétrie/Ipsos 2017
Jopa 90% suoramainonnasta avataan, kun vastaavasti sähköposteista vain 20-30%. (Lähde: Compy-Mail 2020).
Painettu viestintä on luotettavin kanava. Painotuotteet: Suorapostitusten keskimääräinen vastausprosentti on 4,4%, kun taas sähköpostiviestien vastaavuus on 0,1%. 45% kuluttajista toimii suoramainonnan perusteella*.
Painettu viestintä yhdistää offline- ja online-viestinnän: jopa puhtaat toimijat suoria sähköpostiviestejä yhteydenpitoon asiakkaiden kanssa ja varmistaakseen, että heidän tuotteensa erottuvat. Suorapostitus voi olla yksinkertainen lehtinen, jossa on värikuvia, mutta se voi olla myös monimutkaisempi tulostustyö, kuten postikortti, kansio tms.
Lähetettävän postituksen koko ja suunnittelu opastavat sinua valitsemaan oikean materiaalin Antalis-valikoimasta.
Tutustu Antaliksen kartonkien valikoimaan.
Painettu viestintä koskettaa sydäntä ja mieltä: suorapostituksen rakenne, viimeistely ja väri voivat vaikuttaa siihen, avataanko ja luetaanko se. Laajan paperivalikoimansa ansiosta Antalis antaa suunnittelijoille ja brändien omistajille mahdollisuuden luoda valtavan määrän erilaisia luovia ratkaisuja.
Tutustu Antaliksen erittäin laajaan designpaperivalikoimaan!
Brändien omistajat tarvitsevat myös uusia tapoja erottua. He haluavat innovatiivisten ideoiden ja laadukkaiden painotuotteiden esittelevän brändiään. Antaliksen erikoismateriaalit antavat heille mahdollisuuden luoda uusia ideoita ja tehokkaita postitusratkaisuja - mahdollisuudet ovat rajattomat.
MagneCote on yksi esimerkki erikoistuotteista, josta vastaanottajat varmasti pitävät ja jonka he muistavat. MagneCote on ensimmäinen magneettinen paperi, joka voidaan tulostaa, rei'ittää ja leikata - aivan kuten paperi.
Painetun viestinnän seuraava sukupolvi on nimeltään The Internet of Things (IoT).
Painettu "älykäs" suorapostitus tarjoaa parhaan ROI:n brändin omistajille.
Suorapostitukseen kuuluu olennaisena osana kirjekuoret. Suuremmissa määrissä on mahdollista tehdä oma yksilöllinen kuori, mutta pienempiin määriin löytyy valmiita ratkaisuja. Tutustu Antaliksen erilaisiin kirjekuoriin: värilliset kuoret, designpapereihin yhteensopivat kuoret, yritysviestinnän kirjekuoret, vakiokuoret, ym.
Tutustu Antaliksen kirjekuoriin ja kysy lisää!
Luovuutta voidaan ilmaista paperivalinnalla ja valituilla paino-/tulostustekniikoilla.
Offset-painatus & jälkikäsittelyt
Suorapostituksen tai esitteen viimeistely voi auttaa brändiä erottautumaan; lakkaus kanteen, foliointi tai preeglaus voivat vaikuttaa mielikuvaan, joka syntyy yritykseen, brändiin tai tuotteeseen liittyen.
Digitaalinen painatus: enemmän kuin CMYK
Lyhyissä ajoissa voit luoda digitaalisesti paranneltuja sivuja Digital Embellishmentin avulla.
Digitaalisen tulostuksen tehostaminen kasvoi 27% vuosina 2015-2020 yli 25 miljardiin sivuun maailmanlaajuisesti.
Lisäarvoa tuottavat erikoistehosteet sisältävät paljon luovia tekniikoita:
Nämä luovat tehosteet voidaan tulostaa helposti digipainossa.
Vaihtuvan tiedon tulostaminen ja personointi ovat keskeisiä ominaisuuksia, joiden avulla brändien omistajat voivat kohdistaa suorapostitukset tehokkaimmalla tavalla. Painetut suorapostitukset ovat nyt luovia, räätälöityjä, kohdennettuja ja yhteydessä toisiinsa!