Asiakkaamme By Lassen - huonekalu- ja sisustussuunnittelija - halusi parantaa tuotepakkauksiaan, jotka eivät vastanneet sen brändäystä, logistisia tarpeita ja haluttua asiakaskokemuksen tasoa.
Asiakkaamme By Lassen - huonekalu- ja sisustussuunnittelija - halusi parantaa tuotepakkauksiaan, jotka eivät vastanneet sen brändäystä, logistisia tarpeita ja haluttua asiakaskokemuksen tasoa.
By Lassen halusi optimoida heidän pakkauksensa ja logistiikkansa. Heidän entinen pakkauksensa halkeili kulmasta, mikä heijastui haittaavasti brändiin. Mutta tämä ei ollut heidän ainoa haasteensa: pakkausta oli myös vaikea sulkea ja pakkaaminen kesti kauan.
Kaiken kaikkiaan By Lassen halusi korkealuokkaisen pakkauksen, joka vastaisi heidän brändinsä asemaa, säästäisi aikaa pakkausprosessissa, turvaisi tuotteet ja alentaisi kustannuksia.
"BY LASSEN HALUSI OPTIMOIDA
HEIDÄN PAKKAAMISENSA
JA LOGISTIIKKANSA."
Antaliksen asiantuntija
Ratkaisu oli materiaalin vaihto. Valituksi tuli laatikko paksulla kartongilla, jossa painatus tehtiin suoraan materiaaliin. Tämä varmisti yhtenäisen painatuksen samalla sävyllä kaikissa pakkauksissa. Uusi materiaali ei aiheuttanut halkeilua, mikä teki pakkauksesta houkuttelevamman asiakkaille. Materiaalissa oli samettimainen pinta, joka paransi ulkonäköä ja tuntua merkittävästi.
Rakennetta parannettiin automaattipohjien tai 1-,2-,3-pohjien avulla. Se varmisti vakauden ja poisti teipin tarpeen, mikä lopulta optimoi pakkausprosessin ja paransi kuluttajakokemusta.
Uusi materiaali paransi ilmettä ja tuntua.
Automaattipohjaisten ja 1-/2-/3-pohjaisten laatikoiden käyttö optimoi pakkausprosessin.
Edullisemmat ja paremmat materiaalit alensivat kustannuksia.