Antalis esittelee viimeisimmät ympäristöystävälliset innovaationsa visuaalisen viestinnän alalta ja juhlistaa 10-vuotiasta Coala-tuoteperhettään FESPAssa, Euroopan johtavilla suurkuvatulostuksen messuilla Berliinissä 31.5.-3.6.2022.
Antalis esittelee viimeisimmät ympäristöystävälliset innovaationsa visuaalisen viestinnän alalta ja juhlistaa 10-vuotiasta Coala-tuoteperhettään FESPAssa, Euroopan johtavilla suurkuvatulostuksen messuilla Berliinissä 31.5.-3.6.2022.
Maailmanlaajuinen muovituotanto on kolminkertaistunut viimeisen 25 vuoden aikana. Tämän ja ilmastohaasteiden edessä visuaalisen viestinnän alan on vauhditettava siirtymistään ympäristöystävällisiin displayhin ja opasteisiin. Tällä hetkellä visuaalinen viestintä kuluttaa maailmanlaajuisesta muovituotannosta 1 %.
Antalis on sitoutunut toimimaan yhdessä asiakkaidensa kanssa tarjoten helpon luokittelumatriisin, jonka avulla voidaan arvioida myös kaikkien visuaalisen viestinnän ratkaisujen ympäristövastuun tasoa sekä ympäristövastuullisesti tehokkaita vaihtoehtoja. Antalis toimii näin vastatakseen lainsäädännön jatkuvaan kehitykseen ja ympäristöasioista yhä enemmän huolissaan olevien kuluttajien odotuksiin.
Tänä vuonna uuden FESPA Sustainability Spotlight -aloitteen premium-tukijana Antalis esittelee viimeisimmät innovaationsa tukeakseen alaa sen ekologisessa siirtymisessä ja osallistuu alan tiedottamiseen konferensseilla.
Coala, johtava Antalis-brändi visuaalisen viestinnän tuotteille, juhlii 10-vuotisjuhliaan FESPAssa. Ensimmäinen lanseeraus tapahtui FESPA Madridissa vuonna 2012. Sen jälkeen Coala on kasvanut ja vakiinnuttanut asemansa suurkuvien erikoisbrändinä yli 10 000 tulostimella ympäri Eurooppaa. 10 vuoden jatkuvan innovaation aikana Coala on tarjonnut noin 200 tuotteen valikoiman koostuen papereista, kalvoista, tarroista, tekstiileistä jne. Coala pystyy muuntamaan kaikentyyppiset tilat.
Vuoden 2022 Fespassa Antalis esittelee Coalan viimeisimmät sisustamiseen liittyvät innovaatiot, jotka sopivat täydellisesti arkkitehtien ja sisustussuunnittelijoiden tarpeisiin:
Ajoneuvojen yliteippausmarkkinoiden kasvun myötä Antalis on laajentanut asemaansa tällä segmentillä tarjoamalla - tavanomaisen valikoimansa lisäksi - jakelun kattavalle Arlon-sarjalle, joka on keskeinen ajoneuvojen yliteippauskalvojen valmistaja.
Siksi Antalis esittelee uudet tarrakalvonsa, jotka mahdollistavat nopean ja helpon asennuksen ja poistamisen. Esittelyssä mm.
Xavier Jouvet, Group Marketing & Purchasing Director, Antalis International, kommentoi: "FESPA on ainutlaatuinen tapahtuma suurkuvatulostuksen yhteisölle. Antalis esittelee uusimpia ympäristöystävällisiä innovaatiota ja haluaa siten käyttää tilaisuuden kannustaakseen toimialaa ympäristövastuullisiin käyntäntöihin" ja lisää: ”Olemme sitoutuneet täyttämään asiakkaidemme korkeat odotukset siirtymisessä tehokkaaseen ja parempaan kiertotalouteen auttamalla heitä valitsemaan ympäristöystävällisiä vaihtoehtoisia ratkaisuja projekteihinsa.”
Antalis kutsuu messuvieraita tutustumaan kaikkiin suurkuvaratkaisuihinsa osastolla 25-A55