Autojen teippaus on nouseva trendi! Tulostetulla tai läpivärjätyllä kalvolla on helppo antaa ajoneuvolle uusi ilme, uusi väri tai ehkä jopa erikoisempi tekstuuri: matta, harjattu tai vaikka heijastava. On myös halvempaa yliteipata auto kuin maalata se. Kalvon voit poistaa helposti liimajäämiä jättämättä - maalipinta pysyy alla vahingoittumattomana.

Autojen teippaus on nouseva trendi! Tulostetulla tai läpivärjätyllä kalvolla on helppo antaa ajoneuvolle uusi ilme, uusi väri tai ehkä jopa erikoisempi tekstuuri: matta, harjattu tai vaikka heijastava. On myös halvempaa yliteipata auto kuin maalata se. Kalvon voit poistaa helposti liimajäämiä jättämättä - maalipinta pysyy alla vahingoittumattomana.

img-car-wrapping-7.jpg

Laadukkaat yliteippausmateriaalit & menetelmät

Autoteippaus aloitetaan valitsemalla vinyylikalvo, joka on suunniteltu kyseisen ajoneuvon teippaukseen ottaen huomioon ajoneuvon muodot ja syvennykset. Laadukas materiaali helpottaa asennusta ja tuo näin kustannustehokkuutta.

img-car-wrapping-2.jpg

Autoteippi on kuin toinen iho, joka peittää ajoneuvon ulkopinnan.

img-car-wrapping-3.jpg

Ajoneuvojen teippauksia voidaan tehdä koko pinnalle tai vain osateippauksina. Useimmiten niitä käytetään vaihtamaan ajoneuvon väriä tai antamaan pinnalle uuden elämän. Valittavana on lähes loputtomasti eri värejä, kuvioita, tekstuureja ja suojia.

 

img-car-wrapping-10.jpg

Millaisia materiaaleja käytetään ajoneuvojen teippaukseen?

Antalis tarjoaa laajan valikoiman tuotteita kustannustehokkaaseen ajoneuvojen teippaukseen. Tiesitkö, että ajoneuvon teippaus tarjoaa myös suojaa? Kirkkaat satiinimaiset suojakalvot ovat ihanteellisia niille, jotka haluavat lisätä suojakerroksen maalipinnalle.

Kuinka kauan ajoneuvojen teipit kestävät?

Tämä riippuu materiaalien ja työn laadusta, mutta yleisesti voidaan sanoa niiden kestävän ainakin neljä vuotta.

Kuinka kauan ajoneuvon yliteippaaminen kestää?

Itse työ kestää vähintään kaksi päivää, mutta täytyy varata yhteensä neljä päivää. Auto tulee jättää työskentelytilaan päivää ennen työn alkua ja päiväksi työn jälkeen, jotta teippaus saa asettua. Yksityiskohtien tekeminen kestää luonnollisesti kauemmin, mutta lopputulos voi olla sitäkin upeampi!

img-car-wrapping-6-1.jpg

Autoteippaukset - tehokas tapa herättää asiakkaiden huomio kaduilla

Personoi ajoneuvosi ja mainosta yritystäsi käyttämällä kirjaimia ja yksilöllisiä kuvia. Tulosteiden avulla voit luoda yhtenäisen, ammattimaisen ja erottuvan ilmeen kalustollesi kustannustehokkaasti. Asiakkaasi tunnistavat ajoneuvosi välittömästi, joten näin vahvistat yrityksesi/brändisi tunnettuutta.

Oikean tulostusmateriaalin valitseminen viestillesi on ratkaisevan tärkeää. Sillä saat varmistettua, että viestisi ja grafiikkasi kestävät niin kauan kuin niiden kuuluu kestää. Käytettävä tarramateriaali määräytyy sen mukaan, mitä halutaan asentaa. Yksinkertaiset logot tai yhteystiedot edellyttävät yleensä läpivärjättyjä tai leikkuritarroja, kun taas tulosteet koko ajoneuvon pituudelta edellyttävät yliteippausmateriaaleja. Magneettimateriaalit on houkuttelevia ratkaisuja, koska ne mahdollistavat logojen, mainosten, yritystunnusten tms. poistamisen silloin kun ajoneuvo ei ole työkäytössä.

 

img-car-wrapping-8.jpg

 

Autoteippaukset - tee viestisi ymmärrettäväksi

Hyvä yliteippaus tarjoaa asiantuntevalle brändin omistajalle suuria markkinointimahdollisuuksia. Sudenkuoppia on olemassa, mutta oikeilla perustiedoilla voit helposti auttaa asiakkaita välttämään niitä ja saat taatusti tyytyväisen asiakkaan. Ohessa viisi yleisintä virhettä:

1. Liika on liikaa

Ihmisillä ei ole aikaa katsoa autoa ja huomata mitä kaikkea kuvassa tapahtuu, joten pidä ilme yksinkertaisena.

Tämä tarkoittaa yksinkertaista graafista suunnittelua, ei liikaa tekstiä. Pidä asiat yksinkertaisina ja keskity yhteen viestiin.

Häftigt print med mycket detaljer

kontraster i foliering.jpg

2. Heikko kontrasti

Kontrasti on erittäin tärkeä, koska viestiä katsotaan yleensä liikkeessä tai kauempaa.

Varmista, että elementit eroavat selvästi toisistaan, niin viesti välittyy paremmin.

Ole erityisen varovainen, että teksti erottuu taustastaan.

3. Vaikealukuinen teksti

Mieti, kenen pitäisi lukea teksti. Valitse oikea fontti ja tekstin koko. Näissä asioissa virhepäätöksillä voi olla tuhoisat seuraukset - jos kukaan ei voi lukea viestiä, kaikki työ on turhaa!

Älä myöskään laita liikaa tekstiä. Sisällön määrällä ei saavuteta mitään, jos sitä ei ehditä lukea. Jos välttämättä haluat runsaasti tekstiä, keskity tekemään otsikosta mielenkiintoinen, jotta saat houkuteltua lukijan lähemmäksi.

Avery-laminat-DOL-580x280.jpg

budskap på bil.png

4. Aktivoi lukija toimimaan

Mieti tarkkaan, mitä haluat lukijan tekevän viestin nähtyään. Auton nähtyään toimeen ryhtymisen pitäisi olla helppoa ja houkuttelevaa. 

Pitäisikö heidän soittaa, skannata QR-koodi tai käydä nettisivustolla? Valitse kohderyhmällesi joustavin vaihtoehto.

5. Tylsä sisältö

Jos tuntuu siltä, ​​että teet sen "kuten kaikki muutkin", olet ehkä jo tehnyt virheen. Älä ole yksi monista; tee autostasi mielenkiintoinen tavalla tai toisella.

Hyvä grafiikka, poikkeuksellinen laatu, erityisen houkutteleva tarjous tai ainutlaatuinen Call-to-Action voi olla se ero onnistumisen ja epäonnistumisen välillä.

Spektakulär foliering.jpg