Katso ohesta useimmin esitettyjä kysymyksiä ja niihin Antaliksen vastaukset.
Antaliksen toimituslupaus ja tilausten katkoajat (lataa pdf)
Kun tuotteet on kerätty ja pakattu, voit noutaa ne ilman toimituskuluja itse tai toimitamme he veloitusta vastaan haluamaasi osoitteeseen. Toimitusmaksumme perustuu toimituserän keräämiseen ja kuljettamiseen liittyviin kustannuksiin. Veloituksen suuruuteen vaikuttavat mm. kuljetusmatkan pituus. Lisäksi päiväkohtaisten tilausten verottoman arvon jäädessä alle 250 euroa veloitamme pientilauslisän 25 €. Päiväkohtainen koonti koskee ainoastaan laskutusasiakkaitamme.
Jos tiedät tilanteen jo ennen tilauksen tekoa, mainitse asiasta tilausta tehdessäsi, jotta osaamme ottaa sen huomioon. Vastaanottajan yhteystiedot ovat tärkeitä, jotta kuljettaja voi yrittää tavoittaa toimituksen tuontihetkellä.
Jos tiedät vastaanotto-ongelman vasta tilauksen tehtyäsi, ole välittömästi yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta saamme välitettyä tiedon logistiikkakumppanillemme. Huomioithan, että jos lähetystä ei saada toimitettua, uusintakuljetus on maksullista.
Antaliksen eShopin kautta voit seurata omia tilauksiasi, sillä tilaushistoria päivittyy saman päivän aikana. Mene "Tilini"-kohtaan ja valitse sieltä "Tilaushistoria".
Voit myös seurata sitä suoraan Postin lähetysseurantalinkin kautta.
Jos kaipaat lisätietoa, voit lähettää kyselyn sähköpostiosoitteeseen toimituskyselyt@antalis.com.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme:
0201 800 200 | Paperit
0201 800 255 | Pakkaaminen
0201 800 254 | Suurkuva