FAQ - Toimitukset

Katso ohesta useimmin esitettyjä kysymyksiä ja niihin Antaliksen vastaukset.

Antaliksen toimituslupaus ja tilausten katkoajat (lataa pdf)

  • Varastovalikoimassa olevat tuotteet toimitetaan pääkaupunkiseudulla seuraavana työpäivänä, kun tilaus on tehty ennen klo 15.00.
  • Varastovalikoimassa olevat tuotteet toimitetaan muualle Suomeen seuraavana työpäivänä, kun tilaus on tehty ennen klo 12.00 (suurikokoiset levyt tai muut tilaa vievät toimitukset) tai klo 14.00 (muut toimitukset).
  • Keskusvarastotuotteiden toimitusaika koko Suomessa on 3-4 työpäivää, kun tilaus on tehty ennen klo 13.00. Jos tilaat vakiovalikoiman ulkopuolisia tuotteita, varmista toimitusaika asiakaspalvelustamme.
  • Leikkuutilauksissa toimitusaika on 2-3 työpäivää.
  • Tuotteiden käärinnässä toimitusaika on 2-3 työpäivää.
  • SRA3-kokoisten tuotteiden pakkaaminen laatikoihin: toimitusaika 2-3 työpäivää
  • Kolmen lavan tai sitä suurempien määrien leikkuutilaus: varmista toimitusaika asiakaspalvelusta.
  • Vakiovalikoiman ulkopuolisten tuotteiden leikkuu: varmista toimitusaika asiakaspalvelusta.
  • Noutotilaukset varastovalikoiman tuotteiden osalta ovat noudettavissa 2 tunnin kuluttua tilauksesta. Keskusvarastovalikoimaan kuuluvien tuotteiden osalta toimituksen noutoaika on sovittava erikseen.

 

Kun tuotteet on kerätty ja pakattu, voit noutaa ne ilman toimituskuluja itse tai toimitamme he veloitusta vastaan haluamaasi osoitteeseen. Toimitusmaksumme perustuu toimituserän keräämiseen ja kuljettamiseen liittyviin kustannuksiin. Veloituksen suuruuteen vaikuttavat mm. kuljetusmatkan pituus. Lisäksi päiväkohtaisten tilausten verottoman arvon jäädessä alle 250 euroa veloitamme pientilauslisän 25 €

Jos tiedät tilanteen jo ennen tilauksen tekoa, mainitse asiasta tilausta tehdessäsi, jotta osaamme ottaa sen huomioon. Vastaanottajan yhteystiedot ovat tärkeitä, jotta kuljettaja voi yrittää tavoittaa toimituksen tuontihetkellä.

Jos tiedät vastaanotto-ongelman vasta tilauksen tehtyäsi, ole välittömästi yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta saamme välitettyä tiedon logistiikkakumppanillemme.​ Huomioithan, että jos lähetystä ei saada toimitettua, uusintakuljetus on maksullista.

 

 

Antaliksen eShopin kautta voit seurata omia tilauksiasi, sillä tilaushistoria päivittyy saman päivän aikana. Mene "Tilini"-kohtaan ja valitse sieltä "Tilaushistoria".  

Voit myös seurata sitä suoraan Postin lähetysseurantalinkin kautta. 

Jos kaipaat lisätietoa, voit lähettää kyselyn sähköpostiosoitteeseen toimituskyselyt@antalis.com.

 

 

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme:

0201 800 200 | Paperit
0201 800 255 | Pakkaaminen
0201 800 254 | Suurkuva

asiakaspalvelu@antalis.com