FAQ - Tilini

Katso ohesta useimmin esitettyjä kysymyksiä ja niihin Antaliksen vastaukset.

Jos yritykselläsi on jo Antaliksen asiakasnumero, syöttämällä sen tai sähköpostiosoitteen pääset kirjautumaan sisään eShopiin ja omalle tilillesi.

Jos asiakasnumeroa ei ole vielä luotu:

  • Klikkaa Antaliksen nettisivujen kotisivulta "Kirjaudu"-painiketta ja seuraa ohjeita.
  • Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme ja kysyä lisäohjeita.

 

 

 

Antaliksen antaman asiakasnumeron löydät esim. Antaliksen lähettämästä laskusta tai sähköpostiisi tulleesta tilausvahvistuksesta.

  • Klikkaa "Kirjaudu"-painiketta minkä tahansa Antaliksen nettisivun ylälaidasta.
  • Syötä sähköpostiosoitteesi ja salasanasi.
  • Vahvista kirjautuminen omalle tilillesi klikkaamalla "Kirjaudu sisään" -painiketta.

Jos olet unohtanut salasanasi, saat sen suoraan sähköpostiisi klikkaamalla tästä linkistä.

Jos unohdit kirjautumisessa käyttämäsi sähköpostiosoitteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

Kun olet kirjautuneena, klikkaa "Omat tiedot" -painiketta ja muuta haluamasi tiedot.

 

Kirjauduttuasi sisään klikkaa painikkeita "Tilini", "Profiili" ja "Kirjautumistiedot". Täältä pääset muuttamaan käyttäjätunnuksesi ja/tai salasanasi.

 

Kirjauduttuasi sisään klikkaa "Osoitteet"-painiketta muuttaaksesi, luodaksesi uusia tai poistaaksesi toimitusosoitteita.

 

 

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme:

0201 800 200 | Paperit
0201 800 255 | Pakkaaminen
0201 800 254 | Suurkuva

asiakaspalvelu@antalis.com